2011年2月5日 星期六

著衫係一種態度

宅女再培訓 by C+﹝轉載﹞
引用自:http://laucecilia.blogspot.com/2009/02/blog-post_20.html

週六,Girls Night Out。艾雲娜問張大小姐
「要做一個靚女,係咪一刻都唔可以鬆懈,要時時都Keep住靚?」

曾經我好疑惑,點解張大小姐落街放狗,著件背心,加條綿質運動褲,都咁索咁正,但我著上身就成個阿嬸?自己先天條件不足,由九歲識佢個日已經知道。但,無理由爭九十九條街咁遠架。

之後寄居係佢屋企一段時間,慢慢我觀察到,就算落街放狗,佢都要起碼搞廿分鐘先出得門口。到底搞咩呢?

佢紮條馬尾,唔係我亂咁伶橡筋紮住就當係。係用梳好仔細咁紮,我以為不經意既零亂,原來係有技巧地營造出黎。呢Part,用左6分鐘。佢著個件背心同條綿質運動褲,買個刻已經有揀Cutting/質地,出街前仲會襯一襯,有時又撞下顏色,令個Look望落有Sharp醒既感覺。呢Part 又用左8分鐘。跟住佢會花三分鐘企係鏡前面。檢查下個樣同Look,再順手戴埋適合既耳環/手鍊/頸鍊。最後三分鐘,用黎著鞋/綁狗/伶報紙鎖匙。

個時我諗,嘩,煩到咁。唔好搞我!但因為實在等得太耐了(Weekend 去玩阿大小姐起碼要九十分鐘先出得門口囉唔該),咁我橫事坐係到呆等,咪學佢搞下呢搞下路當消磨時間。搞搞下,發現同一件衫,襯唔同妝/髮型,可以Dress Up / Dress down,有唔同感覺,換句話說,可以買少左野。又,當有朋友仔突然間講句「咦你呢排靚左喎。」,「你今日咁著幾好睇。」,口可能答係咩係咩?但個心,開心到飛起。

以前覺得You are what your wear 絕對係一句Marketing Slogan!衫之嘛,不過係一張花紙唶,駛唔駛講得咁嚴重?

但而家我開始成為信眾!尤其當我發現,張花紙吸引,唔單止會更加顯眼突出,亦會加強他人好奇心,令佢地更想知道花紙入邊包住乜野。(I am talking about the soul / brain, not the body u dirty freaks)

係,開頭真係覺得好煩,但慢慢習慣後,其實又係一種紀律,對自己既一種要求。Wyman曾經寫過一篇〈喂,你點揀衫o架?〉,我好同意下面呢幾句:
「- 要穿得好襯得靚,首要條件是要知啲嘢喺邊度搵返嚟,正如煮席好菜關乎於最美味的食材自那兒找,這點修煉不能懶。

- ….(佢)出手就係襯得咁靚,本能嚟嘅,修養嚟嘅,唔通專登襯得肉酸啲?冇人見到嘥唔嘥?一啲都唔嘥,當係襯衫練習最好,平時喺河北省金川鎮體育館,喺冇觀眾情況下也揸正嚟做練練練,他日參加奧林匹克上鳥巢才不會在幾千萬人面前失手啊!

- 要着衫襯衫所謂進步,必須由你未試過的東西組合開始,即係你以為「唔着得出街」的衫。」

又,做咩講著衫?聽日開估!
-----------------------------------------------

喂,你點揀衫o架?by 黃偉文﹝轉載﹞
引用自:http://wyman.etowns.net/weblog/?p=3251
蘋果日報 2008-10-26

我不是以襯衫襯得叻馳名的,但我應承過自己,如果儲夠1,000個人問我「你平時點樣揀衫襯衫o架?」那麼就證明了我襯衫的方法就算不是真的很有參考價值,至少也是很多人希望從我身上八些東西,8貨中8客,當是正面教材反面教材都好,如果這麼多人問,講出來大概總有點用吧。

未必一句講得晒,但趁我記得,有幾多寫低幾多,逐點逐點,縱未完整,好歹是張地圖,盡量替大家省點寃枉路。

今天先來兩段小故事三個重點。1.韓國泡麪的啓示

我又身陷奇怪的處境了。今次我在超級市場的調味品櫃前,面對幾百枝不同牌子的豉油,呆立,並非因為自己初入廚分不清「生抽」、「老抽」、「草菰老抽」、「御品醬油」、「頭抽」、「壽司豉油」、「蒸魚豉油」與「無鉛老抽」……我,來到這裏,靜靜話你知,是因為間諜活動。

剛才在「絹豆腐」的水缸前唔覺意偷聽到中女姊妹的對話,自己雙腳就不受控制,忍不住吊住佢哋尾,只因戴眼鏡那位語氣較似家姐的講了句:「……我陣間介紹隻韓國即食麪過你嘆吓吖,嘩,嗰隻嘢,我次次開完OT返屋企,見到佢就開心,煲煲滾水等佢三分鐘,啖湯甜到呢真係冇人有,完全唔似即食麪,嘩,如果再『瀋』一執芝蔴或者黑椒落去呢,我就真係魂魄都唔齊囉。……」世間上如果真有這樣好味的即食麪,都不枉我扮冇嘢跟足全程,陪這對其實唔認識的中女姊妹遊花園遊足十分鐘,卒之蕩到去即食麪的貨架了,終點在望。

但企正陌生人隔籬偷睇人買乜嘢似乎太猖狂,於是我提早轉入早一排的調味品架,偷聽這個被人哋家姐形容得咁神奇的韓國即食麪,到底是那一款,這一招偷聽,大概可以叫「隔油買麪」吧。

「呢呢呢,咪呢隻囉!」

我要等她們散去,才可回尋寶地點。

但當兩姊妹聲音漸遠時,我來到即食麪專櫃,才知大劑,嘩,原來呢間supermarket賣的即食麪,單計韓國出產的,都有60款,究竟那一款才是中女姊妹口中的「魂魄唔齊」呢?為了這個麪我跟蹤到呢度才跟甩,係咪有啲唔抵?

追!惟今之計,只有追回那兩姊妹,看看她們的手推車上放的是那個款式的即食麪。

我推着自己的手推車,論論盡盡地繞場一周,最後在收銀處前大隊才找得回那泡麪姊妹花,但係,頂,啱啱就係職員幫她們將最後一件物品放入環保袋,收錢找錢的一秒,我搞了半天為了得到一個好味的麪餅,最後只得個桔。

所以,從此,當我想要一樣嘢,我一定會不恥下問,即使是在街上截停陌生人冒着被當成儍佬的可能,也在所不惜。

而且,更早便更八卦更眼利,入到時裝店,先看人家在試甚麼買了甚麼,入到人哋屋企,總要求參觀衣櫃……

要穿得好襯得靚,首要條件是要知啲嘢喺邊度搵返嚟,正如煮席好菜關乎於最美味的食材自那兒找,這點修煉不能懶。

2.錦衣夜行記

家人夜半兩點七換衫出街,我睇一睇,咦咦?N. Hollywood灰色針織長袖衫,Dsquared2卡其Chinos roll埋腳,再加對Gucci啡色鱷魚皮loafers?嘩,我問咁夜着得咁靚去邊?佢話,冇,漏咗份嘢喺office十分鐘之內即去即返。咁使唔使咁靚?咁一出手就係襯得咁靚,本能嚟嘅,修養嚟嘅,唔通專登襯得肉酸啲?冇人見到嘥唔嘥?一啲都唔嘥,當係襯衫練習最好,平時喺河北省金川鎮體育館,喺冇觀眾情況下也揸正嚟做練練練,他日參加奧林匹克上鳥巢才不會在幾千萬人面前失手啊!啊,有道理有道理!所以今日開始在家裏穿了T恤運動褲我都襯一襯先得。

本周貼士:
不要因為「着咗唔出得街」而唔試某一些衫,對,有些衫你一看就會問「點搭地鐵呀?」「着去邊呀?」,但回心一諗,不是這樣的怪衫,即是「着去邊都得的衫」,你還有那一個款那一個色未擁有未着過,這些衫你已經日日着而且不干預的話會着到百年歸老,你甘心忿氣嗎……要着衫襯衫所謂進步,必須由你未試過的東西組合開始,即係你以為「唔着得出街」的衫,如果需要練大自己個膽,由萬聖節開始吧。夠膽扮喪屍木乃伊出街,遲啲你會夠膽着Rick Owens和Balenciaga了。Happy Halloween!

沒有留言:

張貼留言