2009年6月21日 星期日

無謂搞局啦

按:黑人兄呢幾句啱聽:
「自問不是條件好,遇到條件好的單身女仔都唔敢出手。
以前會要求個女仔點點點,宜家第一個反應係,一齊左,我可以俾d乜俾佢?
答案通常係:無喎師兄...
為免耽誤對方的時間,無謂搞局啦。」

以前倉務佬 too simple,very naïve. 後來還是懂得「有錢使得鬼推磨」的永恒真理。收入低,別花時間在條件好的女仔身上,害人害己。我的理解或者跟黑人兄有出入。我的最新理解,所謂條件好的男仔/女仔,主要看收入/財產就成了,其他性格、興趣、甚麼的,都不是核心。男士的主要自信來自其收入,因為世上人都係看錢至上。一個沒錢的男人,不管如何自信,其他人都看不起的,冷言冷語。有錢不同,你的一切缺點都會被包容的。

可能你會覺得倉務佬膚淺,現實。但現實如果是膚淺的,我不會假裝高深的。我是一個投機者,投機的第一步就是要看清事實的真相和煙幕,專重和接受事實,對事實不作價值判斷,即使是何等醜陋。

----------------------------------------------------------------------------------
佳節過後雜文 by 黑人﹝轉載﹞
引用自:http://tkma.blogspot.com/2009/01/blog-post_1465.html

跟知己吹水,友感觸:「成班準中女一個二個話無好男人,介紹d好仔俾佢地又唔識貨,唉!」

「果幾件仔又係,出到來啞晒開口又食羅絲。反而對住d唔想追既女仔佢地又無事喎,想點?」

********

查實有時我都唔知d男仔想點:

對住條件好的女仔唔敢追 (人工高,工時短,興趣多元,內外俱宜,樣靚性格好)

對住d有些少傲氣或硬淨的女仔一樣唔敢追

對住條件一般或有缺陷的,就思前想後嫌三嫌四

俾人問起就答自己要求好簡單,可以互相溝通到就得,執起上又係另一回事

見識淺(或窄),內向,唔講自己玩開果隻舊game就無話題,旅游行山全部耍手擰頭,怕新野,怕辛苦,朋友在飯局拿住個iphone 上facebook 話呢張去某band show時影的,果張相去旅行拍的,完全搭唔上嘴

因為搭唔上嘴,越來越怕呢類應酬,生活越來越悶,惡性循環

無話影射邊個,有以上問題請對號入座,黑人自己都中唔少

********

自問不是條件好,遇到條件好的單身女仔都唔敢出手。

以前會要求個女仔點點點,宜家第一個反應係,一齊左,我可以俾d乜俾佢?

答案通常係:無喎師兄...

為免耽誤對方的時間,無謂搞局啦。

條件不好,有些是不能改的,有些可以改。這幾年,集中處理可以改的部份,改完就算依然無女友,至少已是個better man。

之不過,眼見和聽聞的男女種種實在太煩:劣種男女跟優生男女錯配常有,供求失衡更不絕於耳,聽完只好嘆息。

太煩了,都係專心畫公仔算q數,一月底又有comic world,點死!

沒有留言:

張貼留言