2009年6月15日 星期一

身為港男又學人講男 by AUDI計數佬﹝轉載﹞


按:男人應有的氣魄。你先努力賺錢,才有資格揀女。
---------------------------------------------------------------------------


引用自:
http://menwhenmiddle.blogspot.com/2009/03/blog-post_18.html

近排呢個話題又在熱番,尢其是剛做完的「星期日檔案」播出之後,迴響極大,好多扑友如娜姐、馬沙等都有討論,其實呢個只係一個 expectation gap既問題,本來都唔想多討論,但見個個都有講,我又即本發表下意見,學下馬沙咁,身為一個港男去講男。

好讚成陶傑所講,做男人要有自信,要懂同人溝通:自信係要訓練同培養出黎,多d同人溝通,唔好成日在屋企只係上網打機自己同自己玩,閑住自己個人又點會成長?唔係話你要做演講家,但做男人講野時要有points、要到題、要俾人有種說服及肯定既感覺,講野le le lur lur俾人一種細佬仔感覺,如片中電車男,唔好話係一般女仕啦,連我都唔想多聽佢講野。

男人亦要明白一點,男人既自信大多數黎自事業,俗d講即係同金錢掛鉤,呢個係自古以來既定律,唔好將呢個責任推俾女人話佢地見錢開眼。男人要「上進」,因為咁做先有「錢進」,然後先有自信。

老實講,男人靚唔靚仔唔緊要,但絕對唔可以冇自信,而自然地有自信,搵錢既能力都比其他男人高。

我覺得女人要求另一半有相當既經濟基礎絕對唔過份,老實講,作為一個男人,根本唔應該係由個女人去要求,而係你自己本身都應該有咁既心去增加自己既財力,作為一個男人,唔該唔好將所有責任推到別人身上,自己先做好自己先。

當然,無錢唔等於冇女人,不過做男人要有自知之名,既唔靚仔,又冇錢、人格又差絕既,就唔好幻想有美女好女好似天使下凡咁鐘意自己,當然唔靚仔,又冇錢、人格又差絕既唔等於一定冇女人愛,正所謂「大賊都有人愛」,但都係o個句,要有自知之名。自己條件差幻想有美女相伴,發夢啦。

男人絕對唔能夠活在幻想中,當然,唔係叫你唔打機、唔睇動漫畫、唔玩figure公仔,我都好鐘意打機、睇漫畫,不過呢D只係我興趣,唔係我全部,更唔會過份沉迷,唔會將自己活在遊戲、動漫中,做男人點都要現實d好。所以你話如片中電車男經常去的樓上cafe,我就一定唔去,就算去,都係當一個見識,唔會經常去,更加唔會幻想身邊另一半經常叫你主人前主人後,毛骨悚然。

身為一個男仕,唔該自己要面對現實,唔好經常活在幻想世界中、唔好以為你是主人所有女人都是僕人,一來現在唔係古代,二來根本唔需耍。

最後女人要求另一半既條件高左,我又覺得正常過不得了,女人自己爭氣提高自己既條件,要求另一半有番咁上下正常過不得了,換轉我自己係女人,我都會係一樣,so what。

Before去投訴女人之前,做男人既先自己問自己,你有冇盡力成為一個真正既男人先?唔係有支肉棍就叫做男人。

以上可能有好多人反對,我倒冇所謂,至於我好似幫晒D港女,對唔住,唔係喎,某部份香港既女仔係有自事過高,過份地吊高黎賣既問題,其實一樣要罵...

都係嗰句,expectation gap既問題,嚴重地持不同方向。


沒有留言:

張貼留言