2014年6月2日 星期一

窮男友,富女友?

引用自:http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=22874255&extra=&page=1
 

juliechan0123:﹝2014-1-18 11:55 AM﹞
男友係而家大學同學,一齊一年,一直對我好好,但學業比較差,家境麻麻
我好欣賞男友人品,因為佢脾氣真係好好,好細心,都係一個孝順仔佢都算勤力,問過佢都有計劃出梨做邊行 (做唔做到係另一回事),但現實講以佢而家成績真係有D擔心,自己家境比較富有,
打算大學畢業去英國讀碩士,其實同佢一直關係好融洽,相信大家都唔係玩玩下,有長遠發展的想法,

其實佢都知我家境比較有錢,曾經同佢言談間傾過大家將來(包括事業,生活,etc),
佢講:"你知你都係有錢,將來一齊住,無理由要你住得比而家差好多架嘛"
又問"你爸媽要求點架?如果好高要求我要努力D"事實上,
爸媽當然想自己個女識個好男仔,又對自己好,識個好男仔第時生活又幸福D,

雖然自己同佢都讀緊書,但年紀話大唔大,話細唔細,畢竟過1-2年就大學畢業,
可能有人話,既然覺得個男朋友家境麻麻,學業麻麻,咁直接分手啦,
係咁現實架啦,又唔係得佢一個男人,但問題係而家男友人品好好,
起碼直到現在佢付出比我多,大家係一年相處平平淡淡但都好開心又無哎交,我都唔忍心傷害佢

1)男友家境唔容許佢海外升學,但我已經有好大決心大學畢業去英國讀碩士,其實兩個人距離咁遠,相處會唔會有問題?
2)另一個問題係"窮男友,富女友",同埋我學業都好過佢,咁樣會唔會有問題?

其實唔係睇唔起佢家境,佢都唔係真係咁窮,但畢竟都有一段距離,我父母其實都講過,又問過我關於佢,
我一直都好維護佢父母話過多排想見下佢,話睇下佢係點...
我有好多問題,自己好重感情,覺得開展一段關係就要好好咁處理好佢,因為到分手個陣真係會好傷

hoikin_hk:﹝2014-1-20 12:24 PM﹞
見你係隔離版 post 左,我都冇回... 因為覺得你睇五起男友,都係想揾人認同你飛佢,諗五到尼度再見度你,相信你係真心想問.

老實講,我會建議你接受現在尼個男友. 因為真愛難求..

你家底五錯,將來經濟壓力不會太大,點解仲要執著男方家庭事業背景?係要向自己父母交代 ?還是自己覺得男友不配?

能在求學時期識到另一半,其實係幸福,大家同學出生,理論上不會太計較金錢利益,將來做事,老實講真係想揾個朋友都難,五好話男朋友. 世界係殘酷的. 男人由 boy to man,諗野亦越來越複習,越來越仆街.

我五知你讀乜野科,將來前途係點,不過我可以話你知,香港地,如果你五係專業,其實 master 同 degree,分別係不大. 

女人好多時會覺得自己學歷高就係條件好,但男人既眼中只會睇你夠五夠青春夠五夠靚...老實講,有事業,有家底既男人更加只會睇你索五索,佢地其實五係太關心你既家底. 我可以同你講,今日你有得揀,主要係因為你后生,五係你有家底.

我見過好多女人好叻,3X歲,master 畢業,做到主任,但重係單身...好老實講香港地,比你 master 又點,真係揾到好多?我真係五覺佢條件好好.... 亦五會有男人主動揀佢..

我亦見個一個 case,又係女仔,3X歲,買埋樓,屋企都係有D家底,最后都係要嫁返個普通文員仔,冇辦法,當你去到果個位置,原來都係不外如是,最終都係要返回現實,揾返個五係太叻既男人為伴... (其實佢好好彩,起碼我見到個男仔真係老實人)

一個女人,最幸福既事係揾到一個愛自己多過自己愛佢既男人,如果你真係來自基層,為 2 餐愁,我反而鼓勵你離開個男人,出去博一博,貧賤夫妻百事哀,愛情都要麵包,但你五係,你有得揀...

打左咁多野,希望比到意見你....當然,你可以五信,只要對自己將來選擇冇后悔就得...

juliechan0123:﹝2014-1-20 07:31 PM﹞
本人讀法律,佢讀會計,最後,多謝你嘅意見,你真有心

智無雙:﹝2014-5-21 05:32 PM﹞
太現實,太假,幾愛都冇用,冇錢就係死病症。

沒有留言:

張貼留言