2009年6月15日 星期一

你喜歡勞x士嗎?by AUDI計數佬﹝轉載﹞


引用自:http://www.menwhenmiddle.com/2009/05/x.html

有人曾經同我講跟我講野的確容易及舒服,讚我是一個沒有架子的人。

聽完人讚當然開心啦。

當然,唔係話我既說話可以幫到佢解決甚麼問題,而係不論你身份如何,社會地位如何,賺錢能力又如何,我都會以對等的情況下跟對方談話。簡單d講:凡事先用人家角度去理解,而不自大,亦不自卑地去跟人溝通。

上次曾經說我會跟自己以前「逼科」舊同事講名手錶「勞力」事,但我絕對不會對一個舊中學同學,知他月入萬多元的他講名錶事。道理相信大家都明白,唔駛多講。但除此之外,我從來都唔會問這位舊中學同學:「你會喜歡邊隻牌子的錶?」「你會喜歡勞x士嗎?」「你會戴錶出街嗎?」

即是說,我唔會跟朋友討論一些佢現在跟本沒有能力做到/得到既事,亦唔會討論一些事令自己有機會晒命既事情,除非佢自己主動要跟你討論,主動跟你研究。

一般人問我做咩職位,我最多只會話係做經理;當然如果有個上市公司既CEO問我做咩職位,我當然要報實情話自己係「高級管數人」。

一般人問我開咩車,我會話係一般四人房車;當然,若果係同背景既朋友問,跟他說係audi又如何!如果一個有錢佬問既,話佢知係audi之餘又再話邊有你開波子咁正啦。

好多時一句說話,一句問題,會使不同既對方有不同既感受;亦因為不同既感受令對方有對你不同的感覺。

你係唔係一個受歡迎既人,某程度上睇下你點同人溝通。

沒有留言:

張貼留言